Редакційна колегія

1. Бут Олена Олександрівна – редактор
2. Корж Катерина
3. Герасименко Роман
4. Андрієнко Макси
5. Богдан Павло
6. Богдан Артем
7. Гудкова Марія
8. Стародуб Марина
9. Брунь Андрій
10. Нижник Олександр
11. Шиманська Дарія
12. Антипова Світлана
13. Вороная Катерина
14. Марченко Ірина
15. Слапогузова Анастасія
16. Середа Марія
17. Демченко Олександра
18. Норинська Вітослава


Зміст

1. Вступ
2. Інтерв’ю з учителями
3. Репортажі
4. Гімназисти „on-lain”
5. Наша творчість
6. Готуємось до незалежної атестації
7. Про цікаве
8. Соцопитування

Шановний читачу! Чи виникало у тебе колись запитання: що таке спілкування??? Хочу зазначити, що кожного ранку, виходячи на кухню, щоб поснідати, ми так недбало кидаємо матусі, яка стоїть поряд с плитою і готує: «Доброго ранку!»; кожного дня ми беремо в руки телефон, на дисплеї якого можна побачити логотип улюбленого оператора підлітків Life:), і набираємо номер свого друзяки, щоб сказати йому: «Агов, друже! Кидай усі справи і пішли гуляти!», або, коли заходиш в гастроном, простягаєш пару валют и невпевнено говориш: «Дайте, будь ласка, морозива…». Все  це є спілкуванням. Звичайно, я міг би сказати, що спілкування — це, по-перше, складний, багатоплановий процес встановлення і розвитку контактів між людьми, що виникає на основі потреб і спільної діяльності та включає в себе обмін інформацією, сприймання та розуміння іншого; по-друге, це взаємодія суб'єктів через знакові засоби, викликана потребами спільної діяльності та спрямована на значимі зміни стану, поведінки партнера, Але ти, шановний читачу, відклав би журнал і надав перевагу якомусь іншому «тіпо рульному журнальчику». Тому скажу просто: спілкування – обмін інформацією. Найбільший плюс його – досвід і просто насолода. Але  є і негативні моменти. Наприклад, дуже часто, коли ми починаємо говорити з іншими, то це обов’язково закінчиться скандалом або просто нерозумінням один одного. Дуже часто такі суперечки виникають між вчителями та учнями. Справа в тому, що між даними учасниками нашого життя є деяка віддаленість і прірва, яка під час спілкування та тісної співпраці кудись зникає. Як результат: і учням здається, що вчителі - це не леви в клітках та і наші педагоги раптом починають вбачати у не дуже зразкових учнях якісь здібності і взагалі розуміють, що спілкуватися  з учнями приємно. Ми вирішили піти на рішучі кроки для того, щоб зробити спілкування між учителями та учнями приємною справою і зробити майже неможливе, а саме – знищити цю віддаленість. Для цього ми вирішили поспілкуватися  з учителями і дізнатися про них цікаву для нас інформацію. Наші репортери  день і ніч працювали, щоб досягти  результату, опитували вчителів, і ось для вас ми публікуємо те, що ми напрацювали.

Герасименко Роман

Інтерв’ю з учителями гімназії

Відкритий діалог з учителями відбувається кожного уроку. Ми спробували знайти ті питання, які цікаві не лише учням, а і самим опитуваним. Питання всім пропонували однакові
1.Чому Ви вирішили стати вчителем? Скільки років Ви ним працюєте?
2.Що вам найбільше подобається у Вашій професії?
3.Що Вам найбільше запам’яталося у Вашій практиці? Можливо це якийсь учень?
4.Ваше ставлення до ЗНО. Щоб Ви хотіли змінити?
5.Щоб Ви хотіли побажати учням?
6.Ваша улюблена страва?
7.Яку книжку Ви останню прочитали?
8.Яку музику Ви слухаєте?
9.Перевагу якому стилю одягу Ви віддаєте?
10.Що у Вашому розумінні щастя?

До вашої уваги інтерв’ю з директором гімназії Карпенком Василем Миколайовичем

Чому ви вирішили стати вчителем? Скільки років ви вже працюєте?
Працюю в школі вже 27 років. Директором школи вже 14 років, але став ним випадково.

Що вам найбільше подобається у вашій професії?
Подобається бути разом з учнями. Взагалі успіх директора залежить від успіху учнів.

Що вам найбільше всього запам’яталось і кого з учнів Ви досі пам’ятаєте? Через що?
Пам’ятаю Пантелієнко Марину, яка з гумором говорила: «Буду вчитися на Василя Миколайовича!». Так і сталося, до речі. Зараз вона диригент хорової капели імені Д Бортнянського. Запам’яталася за свій талант.

Ваше ставлення до системи тестування. Що б ви змінили?
До тестування ставлюся позитивно.

Ваша улюблена страва – борщ

Ваша улюблена телепередача – «Вечірній квартал»

Музика – класична, зокрема Моцарт

Стиль одягу – класичний

Що у вашому розумінні є щастя?
Щастя – це коли є здоров’я і злагода в сім’ї.

Побажання випускникам.
Я хочу, щоб після закінчення нашої школи, тобто гімназії №31 гуманітарно-естетичного профілю, наші випускники не забували нашу школу, щоб мрії їх збулися, вони вступили до вищих навчальних закладів і завжди радували своїми досягненнями учителів та батьків.

Інтерв’ю з Гарбуз Ганною Василівною

Чому ви вирішили стати вчителем? Скільки років ви вже працюєте?
Мені з дитинства подобалася ця професія. Вчителька початкових класів казала мені, що я повинна бути вчителем, бо я допомагала завжди іншим.
В школі працюю вже 17 років.

Що вам найбільше подобається в вашій професії?
Мені подобається спілкування з людьми, а також розумні очі дітей(сміється)

Що вам найбільше всього запам’яталось і кого з учнів ви досі пам’ятаєте? Через що?
Найбільше запам’ятався випадок, коли в кабінеті фізики знайшли мишу. Серед учнів зараз згадується чомусь лише Нижник Саша(сміється). Напевне тому, що він розумна людина, але веде себе, як чортеня.

Ваше ставлення до системи тестування. Що б ви змінили?
Мені особисто подобається ця система. Я вважаю що вона потрібна.

Що б ви побажали випускникам та усім іншим учням?
Щоб вони в перше чергу були людьми.

Улюблена страва – «тортік»

Улюблена телепередача – різні наукові телепередачі на зразок «необьяснимо, но факт»

Музика - лірична

Стиль одягу – офіційний

Що у вашому розумінні є щастя?
Щастя – це коли людина отримує задоволення від життя і від того, чим займається – це справжнє щастя.

Красновид Інна Григорівна

1. Працюю вчителем вже десять років. Дуже люблю свою професію, а стала вчителем, напевно, через любов до літератури.

2. Мабуть, все. Але її найцікавіша частина – це спілкування з дітьми.

3. О, дуже багато. У кожному класі трапляються цікаві люди. З дітей, що справді цікавилися літературою, запам’яталися Будько Анна та Курінська Ольга. Ніколи ще не забуду Антона з його неповторними жартами.

4. Я його зовсім не сприймаю. Вважаю, що воно не допрацьоване, тому можливо і не є кращим способом перевірки знань учнів.

5. Бажаю усього найкращого, а особливо знайти своє місце в житті і само реалізуватися.

6. Дуже багато, тому не можу виділити окремо.

7. Це був збірник новел Ірмена Шоу „Кохання на темній вулиці”.

8. Я дуже рідко дивлюся телевізор, тому таких нема.

9. Люблю слухати класичну музику, тиху, легеньку, заспокійливу. Але у той же час мені подобається Nightwish, Rammstein, щоб аж зразу сильно і гучно. Не сприймаю поп-музику, це щось жахливе.

10. Щоб було комфортно, зручно і сумісно. Я віддаю перевагу класичному стилю.

11. Щастя – це, коли розумієш, що живеш недаремно.

Байло Наталія Вікторівна

1. Я з дитинства завжди чомусь усіх навчала. Працюю вже восьмий рік і так і не знаю, чому стала саме вчителем.

2. Спілкування з учнями. Кожен день щось нове.

3. Не було нічого досить особливого, поки працюю у школі, а запам'яталися: Демченко Валерій, Масленіков Володимир.

4. Двояке ставлення. Я б змінила терміни тестування – зробила б його пізніше.

5. Знайти своє місце у житі, а також визначитися з професією і знайти роботу.

6. Особливих нема. Але їм гриби і рибу у будь-якому вигляді і стані.

7. Стівен Кінг „Зона Покриття”.

8. Ну, „Comedy Club”, „Ігри патріотів”.

9. Та улюбленої нема. Слухаю легку танцювальну музику.

10. Більш спортивну і комфортну.

11. Щастя для мене – це, коли тебе розуміють.

Сенчук Марія Іванівна

1. У нас династія вчителів: більшість моїх родичів учителі. Працюю вже 30 років, і чим більше працюю, тим більше люблю свою професію. Я розумію, що мені багато дає спілкування з дітьми, і багато чого беру з цього.

2. Поганих учнів не існує. Я не знайшла відповіді на питання: „Чому виникли погані люди?”

3. Найбільш яскравий епізод – це робота з театральною студією, коли ми працювали зі старшокласниками та з режисером лялькового театру. Для мене це було свято. Всього було поставлено 5 солідних вистав, для яких брали одяг і реквізити з театру. Були вистави по Пушкіну, Чехову, Василенку і Кулішу („Мина Мазайло”). Ми працювали безкоштовно, а учні вели себе дуже гарно. Все робили самі діти. Ми записали все це, якщо хочете – можемо подивитись.

4. Я не можу відповісти, що треба змінити в системі тестування. По відгукам батьків і дітей, я розумію, що це плюс. В минулому влітку на дітей ішло сильне емоційне перевантаження. Я думаю, незалежне оцінювання себе виправдає.

5. Будьте впевнені в собі, щасливими. Загальний добробут країни залежить від нас, її громадян. Потрібно, щоб кожен був на своєму місці і не халтурив.

6. Я не гурман, мої улюблені страви – все з картоплі, солодощі.

7. Читаю в основному історичну літературу, тобто те, що вимагає робота. Вдома маю велику бібліотеку, це допомагає в роботі. Фантастику не люблю.

8. Люблю розважальні передачі, наприклад „Дві зірки”. Можу дивитись різні фільми, але не сприймаю американські бойовики.

9. Я закінчила музичну школу, це вплинуло на мій смак та вимоги до музики. Слухаю класику та естрадні пісні.

10. В одязі надаю перевагу класичному стилю.

11. Це складне питання. Щастя для мене – гармонія в усьому.

Заєць С.В.
1.За порадою вчителів, які визначили у мене педагогічні якості. До мене на перевиховання підсаджували «гарних» учнів. Працюю вчителем з 70го року.
2.Спілкування.
3.На це питання важко відповісти. В кожному випуску є про що пам’ятати Приємно згадати зустріч з випускниками, що закінчили школу 20 років тому.
4.Загальне ставлення до ідеї позитивне, але до того, як воно реалізується – не дуже, тому, що організаційні моменти не дуже коректні. Певна об’єктивність при тестуванні повинна бути на першому місці. Підготовка до тестування потребує великої самостійної роботи учнів, якою вони нехтують.
5.Згадати, що таке самоосвіта, приділяти їй більше уваги, більше читати, бо жоден комп’ютер та телевізор не дасть тих знань, що газети, журнали…Не бути байдужим до свого навчання і до шкільного життя, бо це основа вашого майбутнього.
6.Борщ в маминому виконанні.
7.«Дипломати та кузнецький мост» Дангулов Савва
8.Улюблений Шопен (дуже заспокоює), а з співаків: Алла Кудлай, Павло Зібров, Валентина ?Талкупова?
9.Діловий.
10.Як казали герої кінофільму «Коли тебе розуміють». Коли в сім’ї взаєморозуміння, коли рідні всі здорові, коли у тебе все в порядку, все гаразд на роботі.
Я вважаю себе щасливою людиною.

Інна Володимирівна

1.Я працюю вчителем вже 19 років. З 5 років танцюю і саме тому вирішила стати вчителем.
2.Робота з дітьми.
3.Поїздка до Німеччини. З учнів? Кожний по своєму індивідуальний і тому виокремими когось не можливо.
4.До ЗНО – нейтральне. А взагалі хотілось би, щоб повернулась п’ятибальна система.
5.Здоров’я, добре навчатися, бути достойними громадянами держави.
6.Все солодке.
7. «Історія балету»
8.Перевадно класику.
9.Сучасному, але не екстравагантному.
10.Гармонія між роботою, особистим життям…

Репортаж (франц. reportage, від англ. report — повідомляти), інформаційний жанр журналістики, що оперативно, з необхідними подробицями, в яскравій формі повідомляє про яку-небудь подію, очевидцем або учасником якого є автор. Залежно від каналу масової комунікації (друк, радіомовлення, телебачення), для якого призначений Р., способи подачі матеріалу мають деякі специфічні особливості. Р. у (головним чином в газеті) пресі може бути як подієвим, так і тематичним, що описує події, об'єднані однією темою, але що відбуваються в різний час; зазвичай ілюструється фотознімками з місця подій, широкого поширення набувають і самостійні фоторепортажі. Р., передаваний по радіо, завжди дотримується хронологічної послідовності подій, прагнучи образним словом відтворити картину того, що відбувається. Р. на телебаченні частенько переростає в коментування події, що демонструється на екрані
Ми ввам пропонуємо репортажі, зібрані з місця подій. Місце подій, як ви здогадалися – наша гімназія.

Пацики і ГІНІРАЛ,  або як наші хлопці стали героями

  Одного зимового ранку в нашій гімназії було свято – замість уроків всіх вишикували і відправили на обстеження до лікарів. „Давно пора” – полегшено зітхнули вчителі і помахали  щасливим діткам ручкою, сподіваючись, що дітки ( а це дядьки одинадцятих класів)  без пригод доберуться до поліклініки. Проте не так сталося, як гадалося. З відчайдушним криком:”Ура! Ми вільні” – хлопці атакували тролейбус. Пасажири здивувалися, бо сподівалися, що ненормальних переростків мала супроводжувати як мінімум воєнізована охорона. Щастю пасажирів не було меж, коли тролейбус виплюнув наших героїв на потрібній зупинці. І тут варто читачів познайомити ближче з нашими безпосередніми героями. Бо треба зізнатися, не всі старшокласники були настільки дикими.. Отже, Ігорок, Юрочка, Максимка і Гриць  вистрибнули з тролейбусу і кидаючи сніжки в проїжджаючі машини , уявляли з себе бравих самураїв. Лікарня витримала наступ, лікарі , звичайно, довго мацали голови нашим героям, проте  не знайшовши мізків, відпустили з миром. А даремно... Бо тільки хлопці вирвались на волю, як їх голови народили план, залізти на найвищу точку міста і передати вітання інопланетному разуму і таким чином увійти у всі підручники з астрономії. Для цього обрали найближчий гараж. З криками: „Ми вас хочемо чути!” – давай верещати і бігати по дахові. Їм здалося мало, бо ніхто не відповідав (мабуть, іншопланетяни  подумали, що на планеті нема розумних істот і полетіли) тоді наші герої вирішили підпалити багаття і почали прохати оточуючих про допомогу. На щастя, у свідків вистачило мізків, щоб не кинути їм сірники, а то була б наша історія не така весела, але крики почув власник гаражу. В очах наших астронавтів він видався страшним гініралом на такнку, мужні герої кинулися навтьоки, лише Ігорок відчув у собі бажання стати моделлю і давай позувати перед об’єктивом фотоапарата власника. Дзвінок у відділок і наших партизанів уже ловлять. Спіймавши, ніхто не повірив у благородність поривань справжніх романтиків. Дали їм добрячого прочухана і за вуха відвели до мам. Але ми віримо їм, проте пошуками інопланетного розуму займемося більш мирним чином))

Silentium

Ліфтери, або пригоди з кульбабою

Події відбувалися у п’ятницю. Був урок біології, такий насичений але сонливий та ледачий. кожен чимось маявся тільки не предметом. Цю мить блаженну перервало стукання у двері. З’явилась постать нам знайома, яка збудила певну частину класу. Прохала вона лиш одного – допомоги з квітами за якими ця мила жіночка, котра постійно погрожувала налити холодної води до штанів, якщо її зачепити, займалася Зірвавшись рЕб’ята  полетіли до неї з криками, -  „Заберіть мене......”. Таким чином урок залишили декілька хлопців: Ігор, Роман, Валерій та Юрій (зображені нижче!)

Ось вони пішли рЕб’ята по квЕтку до однієї жіночки. Дорога видалась не важка, бо смішна. Дійшовши до точки призначення, вони побачили хмарочос із 9 поверхів, на радість, з робочим ліфтом, який успішно доставив їх на потрібний поверх. Відчинила їм чарівна жіночка у якої був у господарстві кіт, якого рЕб’ята успішно задражнили. Партійним з’їздом „Валера +Ігор+Рома/Юра*хто з нами ще?” було прийнято рішення про депортацію квЕтки. Розробивши план „помру але донесу” вони розділилися на групки 3/2. троє разом з кульбабою у вазоні 40 на 40 погрузились до ліфта, інші двоє допомогли запхнутися  Валерію, Роману, квіткарці і безпосередньо квЕтці. Ігор та Юрочка, ті двоє, виконавши свою місію отримали винагороду – цУкерки – за домовленістю. Звісно кожному по одній. Далі історія розділяється. Герої в ліфту вирішили відчути романтику у квітах і натиснули на червоненьку кнопочку  „Stop”. Жіночка зрозуміла що ситуація не формат змінила хід ліфту до низу, де і зупинилися. У той час два мужчини спускалися по сходам і смакували отриману винагороду. Опускаючись ще нижче вони зрозуміли, - „щось малувато будЕ” і заточили інші цУкерки. РЕб’ята з’явилися біля під’їзду, прийшов час ділитися, а їхня частина була захована у надійному місці, саме тому квЕтку несли до гімназії саме Ігор з Юрачком. Тож, любий читачу,  завжди шукай позитив у житті!

Макс Андрієнко

ГІМНАЗИСТИ - ON-LAIN

Всесвітня мережа Інтернет і сучасна освіта

Без сумніву, говорити, про необхідність технічного оснащення сучасної школи новітніми засобами комунікації  досить важливо. Мережа Інтернет давно вже стала доступною кожному українцеві,  тим більше сучасні школярі давно вже з легкістю подорожують безкрайніми межами цієї всесвітньої павутини. Тому завданням школи є продемонструвати можливості мережі, можливості розкриття власних талантів, потенціалу, врешті –решт навчити спілкуватися з однодумцями з усієї країни. Перед нами також стало таке завдання і ми разом з літстудійцями студії „Пролісок” вирішили це завдання впровадити в життя. Для цього ще в 2005 році створили сайт в Інтернеті (автор Афанасьєва Альона 11-В). Форум з спільних інтересів – це не новина в мережі. Спілкуються всі про все. Проте на нашому сайті спілкування підпорядковано певним правилам, ці правила не порушуються і слідкують за цим модератори нашого сайту, що контролюють дотримання цих правил. Пропоную ознайомитися з правилами нашого сайту та переглянути найбільш цікавіі сторінки нашого форуму.
Правила нашого форуму!
Чи виконуються такі правила нашого форума?! Прошу взяти на увагу!
Основні засади
Перед тим як створювати нову тему:
- уважно перегляньте форум, чи не створив, раптом, вже хтось ідентичну тему;
- дотримуйтеся тематики розділів форуму при створенні нової теми;
- користуйтеся пошуком;
- ознайомлюйтеся із назвою та призначенням розділу;
- тричі перечитайте назву нової теми - вона повинна бути змістовною, інформативною та без помилок.
Перед тим як публікувати нове повідомлення
- подумайте чи стосується воно тематики даної теми чи шапки (перше повідомлення у темі);
- повідомлення (пост) зазвичай пишіть після того, як перечитаєте всі попередні повідомлення у даній темі.
Правила спілкування та ведення дискусії:
1. Прийнятими мовами ведення дискусій на даному форумі є українська і/або російська мови. Використання інших іноземних мов на цьому форумі є порушенням Правил.
1.1. В якості винятку, дозволяється публікація цитат (із зазначенням джерела) іншою мовою, за умови, що до них долучається як мінімум стислий переклад однією з дозволених пунктом 1 мов.
1.2. Повідомлення іноземними мовами, які не оформлені згідно пункту 1, а також повідомлення написані незрозумілою мовою будуть видалятися без попередження.
1.3. Зловживання “падонківським”, “албанським”, “олбанським”, “фофуддею” та іншими сленгами заборонено. Такі повідомлення будуть вважатися за образу учасників форуму і видалятися, а їх автори будуть попереджені.
1.4. Використання трансліту викликає незручності для більшості користувачів, тому його забороняється використовувати у повідомленнях та назвах тем. Виключенням можуть бути тексти цитат або приватні повідомлення. Якщо у вас проблеми з розкладкою - попробуйте скористатися сервісами, схожими до translit.ru.
2. Ви спілкуєтесь у культурному середовищі, тому ваші повідомлення повинні бути тактовними.
2.1. Наполегливо рекомендується перевіряти правопис повідомлень перед відсиланням. Зумисне порушення правил правопису, визначених пунктом 1 мов форуму, заборонене.
2.2. Забороняється застосовувати ненормативну лексику, лайливі слова, ображати співбесідників.
2.3. Забороняється розпалювати національні, релігійні та расові конфлікти, а також політичні дискусії, які не стосуються тематики форуму.
2.4. Забороняється посилати беззмістовні повідомлення - флуд (flood), повідомлення рекламного характеру - спам (spam).
2.5. Забороняється давати посилання на матеріали з неприпустимим або аморальним вмістом - порнографічні; що містять сцени насильства.
2.6. Забороняється використання в повідомленнях зображень, які не стосуються теми форуму. Суворо забороняється використання зображень, визначених пунктом 2.5.
2.7. Уникайте надмірного перецитовування (overquoting) та надмірного використання смайлів.
2.8. Забороняється застосовувати більше, ніж 50% великих літер у повідомленні, а також більше трьох знаків оклику чи знаків питання підряд.
3. Забороняється написання назви теми великими літерами, за винятком абревіатур та оригінальних назв. Додатково забороняється прикрашати чи виділяти теми різними символами та розділовими знаками, використання яких можна уникнути.
4. Забороняється створювати одну й ту ж саму тему в різних розділах форуму. Такі теми будуть видалятись, а їхнім авторам виноситиметься попередження.
5. Теми, спілкування в яких переростатиме в особисті образи, будуть закриватися.
6. Порушення Правил карається; покарання різняться від винесення попереджень до повної заборони надсилати повідомлення. Кожне покарання супроводжується поясненням обставин, котрі його спричинили.
7. Для обговорення проблем, що не стосуються тематики форуму, особистих обговорень існує розділ "Сообщество UAGet.com".
8. Наполегливо рекомендується вести особисті дискусії через систему приватних повідомлень.
9. Суворо забороняється давати посилання на віруси та інші зловмисні програми.
10. Забороняється публікація особистих даних інших учасників без їхньої попередньої згоди. Це, зокрема, стосується адреси електронної пошти, контактних номерів месенджерів, тощо.
11. Будь-який тиск на адміністраторів та модераторів, особисті образи в їхній бік і публічне обговорення їх діяльності не допускаються. Маєте щось проти -- пишіть приватне повідомлення. Тон приватних повідомлень при вирішенні спірних питань може відіграти значну роль.
12. Основним завданням модерування є формальний контроль за дотриманням поточних Правил, проте дії модератора можуть виходити за межі формального контролю. Під час прийняття рішення модератор керується Правилами, здоровим глуздом та власним досвідом.
13. На будь-яке рішення модератора можна подати апеляцію адміністратору форуму.
Використання псевдонімів, підписів та аватарів на цьому форумі:
1. Не дозволяється використовувати псевдонім (нік), який містить нецензурні слова чи вислови.
2. Не дозволяється використовувати підпис, який містить нецензурні слова чи вислови.
3. Забороняється використовувати псевдонім, який містить слова "адмін", "адміністратор", "админ", "администратор", "admin", "administrator" та інші, які можуть вказувати на приналежність до групи адміністраторів чи модераторів, якщо ви не входите в дану групу.
4. Забороняється використовувати аватар, який містить нецензурні слова чи зображення із неприпустимим або аморальним вмістом.
5. Категорично забороняється дискримінація за ознакою псевдоніму, підпису чи аватару.
6. Якщо вам видається, що певний псевдонім чи аватар порушує пункти 1-3 зверніться до модераторів чи адміністраторів.
7. Не дозволяється публічне обговорення прийнятності чи неприйнятності псевдонімів, підписів та аватарів.
8. Кінцеве рішення про прийнятність псевдонімів, підписів та аватарів приймається адміністраторами і/або модераторами, після чого інформується його власник і/або дописувач з обґрунтуванням позиції. Таке рішення не підлягає обговоренню.
Приємного всім спілкування на нашому форумі!

Діалог з теми „ІДЕАЛ”
Ідеал

fasia
Напевно, в кожної людини є якісь недосяжні ідеали, яким вона хоче відповідати. Ось і стало цікавим, які цінності актуальні в наш час. Тому пропоную всім бажаючим висловити свою думку з цього приводу 

silentium
Можна вранці прокидатися і вдягати цинічну маску: вай, я такаий цинічнаий,  головне гроші і по трупах до мети (чи не так міркують сучані амбітні молоді люди?), думаю, ні! Всім хочеться і кохання, і тепла, і гармонії. Впевнена, що сучасна нафарбована й пірсінгована дівчинка, яка цмулить цигарку, запиваючи пивом, все ж таки хоче почути слова  я тебе кохаю! і отримати квіточку від щирого серця)) І хлопці, які брутально лаучись і плюючи крізь зуби, наодинці зітхають, що нікому говорити слова любові. Ну скажіть, що я помиляюся!!!! 

Ita4I
Що таке ідеал? Мабуть у кожного є своє пояснення!..На цю тему можна розмовляті багато, та для мене ідеал - це довершеність, важливість!!!Кожен повинен знайти і визначити для себе мету, ідеали....
Марина
Мені здається, що ідеал - це щось неосяжне. У кожного свій ідеал і тому ідеальним для всього людства ніщо бути не може, але одна окрема людина може знайти щось ідеальне для себе. На мою думку ідеалом мають бути не інші (наприклад дівчина шукає ідеального хлопця), а перш за все ми самі (дівчина сама повинна намагатися стати ідеальною і тоді по-перше хлопець сам знайде її, по-друге їй вже не потрібен буде саме ідеальний хлопець, вона буде сприймати його таким, яким він є)

Dwyane
А я вважаю, що ніхто з людей не повинен бути ідеалом... Люди можуть бути чиїмись кумирами, але ніяк не ідеалами... Якщо людина стане ідеалом, то чи цікаво їй буде жити??? Напевне, що ні. Ідеал існує для того, щоб прагнути до нього, працювати над собою, самовиховувати себе і вдосконалювати.Тим не менше ідеал в одночас є тим, що справді не потребує того, щоб його досягли.Дякую.

VoronusH@
Для мене не існує чітко вираженого ідеалу.Я сама собі ідеал і повинна створовати його самостійно на протязі років,щоб можливо стати ідеалом для дітей...Але можливо все ж з іншого боку моїм ідеалом є дружба-те що я цінує найбільше у житті. друг-це людина ,у якої існує занадто багато обов"язків ,ніж у будь - кого іншого:більше,ніж у батьків,сестер,бабусь чи дідусів...Друг повинен робити іноді не можливе чи щось незвичайне...постійно допомагати,якщо трапилась біда чи якась проблема,яка вимагає неодмінного вирішення.адже не завжди ми в змозі все вирішити самостіно!!!Тобто по суті-це є ідеальна людина...а ідеальних людей не існує!!!

к@тЕ:guns_:
прочитала....аж страшно....    гонитва за ідеалом...аж смішно))   ідеал...не розумію) взагалі не можу зрозуміти,хіба щось може бути ідеальним? для мене це довершенісь,щось наддосконале...і водночас незрозуміле,адже я ще ніколи нічого ідеального в своему житті не бачила) да й думаю що не побачу,адже нема нічого довершенего! люди-ні! почуття-ні!,адже найщиріші на перший погляд почуття не можуть бути досконалими! предмети-тим паче! незнаю...нерозумію...може хтось пояснить це міфічне слово "ідеал"?) 

silentium
к@тЕ:guns_:
А як тобі синонім до слова ІДЕАЛ - ВЗІРЕЦЬ? Хіба не хочеш мати для себе взірець для наслідування??? Дякую

к@тЕ:guns_:
silentium
взірець-можливо,але в моему розумінні це трошки відрізняється від слова ідеал...  взірець-приклад!  а прикладів ідеальних-не бачила!
На мою думку, це не є перелік найкращих рис....іноді недоліки перетворюються на невід'ємні додатки...також я вважаю,що людина ніколи чітко не визначить термін ІДЕАЛ..бо спочатку ми можемо сказати,что певна людина просто ідеальна,а потім просто на рівному місті переконати себе,що це не так!!!!не буде визначення ідеалу...нам властиво змінюватись...час,суспільна думка,ми самі впливаємо на себе!!!ми завжди в пошуках чогось кращого..тому просто схарактеризую ідеал не, як певну особу,а це стан, в котрому ми перебуваємо недовго

Місце жінки в сучасному світі

silentium
Прошу не сплутати дане питання з питанням фемінізму. Прошу відверто висловлюватися щодо образу жінки, її впливу, її змін    Дякую

zaille
На мою думку, роль жінки у суспільстві не змінилася....Просто вони навчилися поєднувати політичне і суспільне життя з сімейним.... 

Dwyane
На мою думку, місце жінки в суспільстві все-таки дещо змінилось... Раніше чоловіки надто зневажливо ставилися до жінок...я не можу пояснити чому... Можливо, чоловіки дещо бояться жінок або просто зганяли на жінках свою злість... Але знаю точно, що чоловіки забували, що саме жінки народжують їм дітей і чекають своїх чоловіків так, як ніхто більше чекати їх не буде. Звертаюся до чоловічої половини нашого форуму: поважаймо жінок, бо саме вони нас насправді роблять щасливими!!!Дякую.

danettt
а я згодна з zaille, жінка справді завжди була втіленням усього теплого, щирого, ніжного.... просто раніше слабка статть віддавала всіх себе не сімейні прооблеми... зараз ж жінка навчилася поєднувати всі свої навики... тепер ми і відомі політики, письменники, художниці, люблячи матері і жінки...   

Elkon
раніше чоловіки вважали, що жінка це їхня прикраса. тому не давали можливість їм працювати, а робили з жінок домогосподарок або красунь, але нероб. раніше для жінки вважалося непристойним знати математику та інші науки, ми мали лише читати романи і чекати на чоловіків, які повертались з важкої денної праці... 

vip-girl
Отримавши свободу у виборі професії,захоплень,супутника життя,жінка отримала можливість відкрити світу себе як людина.Тепер реалізація її потенціалу людини нічим не обмежується.Проте отримавши таку свободу,жінки почали забувати своє природнє призначення-бути дружиною,матір'ю.Дівчата!Давайте намагатися в пошуках свого суспільного покликання,не забути про своє жіноче покликання!

silentium
vip-girl
А яке ж тоді природнє призначення чоловіка??  Де записано, що природнє призначення жінки - народжувати і виховувати? Якби природа дала це жінці як призначення, то жінка була б схожа на ведмедика з великим животиком)) А жінці чомусь природа ще й голову дала))

Dwyane
На мою думку чоловік насправді повинен кожного дня повертатися з важкої денної праці!!!а дружина повинна його зустрічати... і навпаки... чоловік зустрічає дружину з роботи... на мою думку, це нормально... я вважаю, чоловік та жінка потребують один одного... дружині буде приямна будь-яка турбота чоловіка, а чоловікові - увага і ласка дружини... І нема нічого поганого, що чоловік на авто поїдите в кінці робочого дня до дружини на роботу, щоб її зустріти, або дружина чекатиме вдома чоловіка і приготує для нього вечерю! чи це неприємно робити для коханої людини приємні речі??? Невже все насправді є, як в пісні у Тартака: "Любов невмируща вбивається побутом"?? Люди! ви забуваєте іноді ваші початк, забуваєте ким ви були раніше!!! Тому і ставлення змінюється!!! а в прояві уваги та турботи в сім'ї нічого поганого нема.... навпаки! це навіть потрібно для щасливого шлюбу! Дякую!

Щастя

Dwyane
Я думаю, що відчуття щастя прийде тоді, коли ти досягнеш того, чого хотів... досягнеш своєї мети... досягнеш своєї мрії... Дякую.

Ырынка
умови  досягнення щастя поставити неможливо,бо для кожної людини щастя щось іднивідуальне і тільки сама людина може сказати " я щаслива".у кожногорізні думки з приводу,тому й щастя для нас це різні розуміння.

Maxer
Я погоджуюсь з твоєю думкою Dwyane і хочу додати що наполегливість, віра і бажання робить не можливе! Це мені особисто допомагає у житті. І ті висоти ті мрії стають настільки поруч, що потрібно тільки знайти підсаку і з правильного боку ухопити за правильний бік! Щоб не вистрибнула!

silentium
Maxer , чомусь візуально уявила того патаха с легенд(ну..знаєте ПТАХ ЩАСТЯ.. ось він, з крильцями, з хвостиком, хап, і впіймав)) , проте мрії треба візуалізовувати!

fasia
А якщо візуалізація зруйнує мрію? Прагнеш до якоїсь примарною мрії і вже в цьому знаходиш щастя, а коли уявиш - вже не те и розачаровуєшся...

Лермонтова
А чому щастя треба обов язково досягти? Чи може хтось з присутніх сказати, що він/вона нещасливий?

Nashira
не знаю що думають з цього приводу інші, та для меня щастям буде прожити достойне життя, щоб коли я через багато років подумаю про те, як пройшло моє життя, мені не було соромно

Тихоня
Друзі, ви взагалі-то праві стосовно того, що людині приносить щастя досягнення певної мети, але скажіть будь-ласка, до чого прагне сучасна людина?

Лермонтова
А я вважаю, що щастя для нас - це те, що ми взагалі існуємо, можемо бачити, розмовляти, чути, в нас є можливість вільно рухатися... Є дах над головою...

Nashira
Ми живемо для щастя і ми щасливі тому що ми живемо 

Dwyane
Отже, всі на Землі щасливі, що існують????? Я б не сказав би так про людей!

Maxer
silentium
Я мав на увазі прагнути до життя і брати від нього все! Це й тиждень подарувам мені відчуття щастя! Його можна утотожнити з відчуттям ейфорії і коли ти щасливий тобі байдуже не все! Звісно коли тобі потрібні гроші для щастя ти їй заробляєш! По типу моя "прелесть"
Прошу у відповіді про ігроманів і наркоманів не писати!

silentium
Maxer
Щастя за гроші не купиш... (наркомани якраз переконані, що щастя коштує певну суму) , проте, купивши морозива і вкрай виснаживши себе заробітком грошей на нього, невже воно буде смакувати.... заробляти гроші теж треба в радість собі, робота має приносити задоволення, тоді вона важкою не буде! І я не вірю, що в щасті "байдуже на все", в щасті хочеться, щоб усі теж відчували себе щасливими, коли мені просто радісно... я ніяковію, коли іншим сумно і тоскно..вони мені не байдужі(інколи хочу полоскотати їх, а то сидять насуплені, наче світ руйнується)

Dwyane
Життя... така дивна річ... воно буває різне.. в житті буває все! та чи можна вважати саме життя - щастям???Адже у кожного є неприємності, кризи і проблеми в житті... кожен переживає, хвилюється.. боїться... на жаль, я не можу погодитися з тим, що життя- це і є щастя.. на мою думку, щастя не може бути постіним станом, бо ми б не називали це почуття щастям...Дякую.

  Запрошуємо на наш форум. Зустрінемося в мережі за адресою:       http://literaturnastudia.8bb.ru

Готуємось до незалежної атестації

До вашої уваги пропонуємо кращі творчі роботи наших випускників

Вашій увазі, вельмашановні, пропоную творчу роботу, яка отримала високий бал і  сподобалась аудиторії. Автор Гарецька Катерина 11-В клас
                                За яких умов людина досягне щастя?
Щастя, кохання, вірність……Абстрактні поняття, які зацікавлювали, збентежували і спантеличували багатьох філософів минулого і сьогодення. Але навіть зараз теми таких роздумів не втрачають своєї актуальності і залишаються темами номер один на різних форумах та обговореннях. Люди сперечаються щодо існування таких понять, їх визначення і місця у житті суспільства, тим самим створюючи нове трактування давно відомих слів. У визначенні поняття, що таке щастя, думки людей частіше співпадають, щодо визначення понять кохання і вірність, то думки розходяться. Здається, що розповідати про поняття щастя з одного боку легко, а з іншого й безглуздо, бо ти ділишся зі слухачами своїми роздумами чи своїм щастям, але, як відомо, воно і всіх різне. Тож доречніше буде шукати умов, за яких людина стає щасливою.
Ще з найдавніших часів люди шукали той захований дар. Алхіміки просиджували цілі роки і місяці змішуючи, розщеплюючи різноманітні речовини, тим самим намагаючись зробити еліксир щастя. Філософи не спали спокійним сном, а мислили над шляхами здобуття таємної  мрії. Містики зверталися до сил природи та землі. Але так і не знайшли його.
Сучасна людина недалеко пішла у дослідженні цього питання, але зробила декілька висновків. Щастя людини може полягати у її духовному збагаченні. Цей принцип вдало підтримується більшістю релігій світу. Зокрема буддизм і визначає стадію нірвани – щастям людини, найбільшим її прагненням.
Матеріальне збагачення людини також, як не сумно, грає важливу роль, хоча й приказка каже, що за гроші кохання не купиш. Гроші можуть бути замінником багатьох речей, таке ніби універсальне поняття. За них можна купити ласкаві усмішки, відверті зізнання та владу. Література знає безліч прикладів, коли гроші перетворювали життя людини і робили його пресвдощасливим. Давайте хоча б згадаємо твір Оноре  де Бальзака «Гобсек». Де головний герой протягом всього життя накопичував гроші і вважав себе ніби-то щасливим, він мав все: дорогу каву, індійський чай, шовкове полотно. Та ось же вона – вершина матеріального щастя.
На мою думку, спосіб отримання щастя полягає у поєднанні духовних і матеріальних цінностей людини, які разом дарують людині задоволення. Безглуздо було б не сказати, що вирішальною умовою залишається прагнення людини до щастя, якщо вона хоче його знайти, вона обов’язково його знайде.
Шляхів можна знайти безліч, але варто не гнатися за ним, як за метою, бо у  пошуках мети, ми втрачаємо життя, а це життя і означає найбільше щастя.
Дякую, що прочитали... спробуйте тепер ви..))

Тема: "Мій ідеал вихованої людини" Робота Рись Каті  (звертаю увагу на нестандартний підхід у розкритті даної теми)

                                                                Колись отак, розказує легенда,
                                                              хустиною святая Вероніка 
                                                              зібрати хотіла сльози й піт
                                                              Христа. Та на хустині заміть
                                                              поту й сліз застався образ
                                                              у вінку терновім .

Леся Українка

Виявляється, недарма Омар Хайям, який надзвичайно відчував силу слова промовив свого часу так:„Кожен зможе прожити життя сміючись, але не кожен зможе прожити його міцно стиснувши зуби.”
Моя рідна бабусенька Віра. З чим Вас можна порівняти? З вишнею, яка навесні зацвітає, як наречена, звеселяючи все довкола, а потім – у червні, липні, коли дозрівають ягоди, усі свої творіння матінки Природи віддає нам.
А можливо Ваша доля ближча до розкішної пальми – красуні, яку затисли скелі? Скільки Ви бачили на своєму віку горя й біди, скільки сліз і поту просочилося через Ваше красиве (і сьогодні таке ніжне і молоде) обличчя. Бабусенько, Ви у нас людина різнобічного обдарування, Вам  вдячні безліч односельців села Плиски, що в Борзнянському районі, за те, як Ви вмієте в найбільшій скруті  для людини прийти їй на допомогу, розраяти душу немічному, пошити „бурочки ” (взуття із теплої тканини) бідному і багатому, обігріти й нагодувати беззахисного.
Звідки ця краса душі у Вас, це несамовита людяність і щедрість душі? Дивлячись на Ваші натруджені руки(до речі, саме вони такі пречисто чисті), роздумую над Вашою  Долею.
Пережиті Ваші незабутні роки голоду – ой, які неласкаві вони були для опухлих до непомірних розмірів і людей-дистрофіків. Божою милістю збережене Ваше життя і у воєнне лихоліття. Знахабнілий фашистський кат мучив, палив, нищив усе найдорожче людському серцю. У цей жахливий період Ви ж були за віком такою, як я нині. Заграви пожеж, вибухи бомб, дороги, поля – усе навколо вкрите вирвами і розбитими почорнілими танками, убиті, поранені, повішені фашистами дорогі рідні люди – усе страшна і кривава епопея війни (найбільшої битви в історії людства) потрясла свідомість і почуття поета – патріота Павла Тичини – рядки його вірша „День настане” Ви знаєте й досі напам’ять :

                                                На Україні тат на Україні
                                                народ невільний стогне у ярмі...
                                                Розбито двері, викинуто скрині,
                                                батьків на обгорілій деревині
                                                 повішено. Біда!

Бабусенько, моя рідна й мила, яке ж у Вас мужнє серце, чесний, світлий розум і залізний характер, щоб пройти через мариво багряно – чорних хмар війни, через перші невдачі і відступи, бачити кров матусі і дітей, головне вірити в перемогу.             
  Світова  література ніколи не назве Вашого імені. Однак мені хочеться, щоб про Ваш талант  - бути людиною, щире й самобутнє, мудре й полум’яне серце знали хоча б мої ровесники.
  Як ви мужньо боролися з недугою свого чоловіка – мого дідуся (про нього я знаю, на жаль, лише із Ваших розповідей і моєї матусі). Краса Вашої вірної душі відсвічує на дідусевій могилі у тих чорнобривцях і барвінку.
   Живе, працює і творить добро моя рідненька бабуся Віра у своїх Плисках, ніколи не нарікаючи на Долю, радіючи кожному народженому дню, незважаючи ні на які життєві „скелясті” труднощі.
Для моєї бабусі ніколи не буває людської біди і горя як чужого, бо й сама зазнала  бід удосталь. Бабусенько, я й на відстані, повірте, звіряю свої кроки, прислухаюся до биття Вашого серця, аби ніде не оступитися й не завдати болю Вашому теплу душі і „пальмовому віттю” турбот про нас. Бабусенько, Ви для мене – цілий світ добра і любові до світла, до сонця, до прекрасних людей. Стійте на своєму життєвому посту повсякчас!
...Коли літо гойдається у пшеничному марі і сонце грається поміж тендітних пелюсток польових ромашок, по вузькій стежці, що серед достиглих хлібів, моя бабуся збирає у своєму дворі щедрих і вдячних дітей і онуків. І всіх наділяє щедротами своїх плодів, нічого не беручи в замін ні від кого. Із роси Вам і води моя ріднесенька!

На крилах Пегаса

Осінь

Осінь плаче за вікном,
Так несподівано вона настала,
Нехай для мене буде сном,
Все те, що я тобі сказала.

Осінь плаче,
Гірко плаче.
Чомусь течуть щоками сльози.
Невже любов для нас щось значить,
Якщо ми разом буть не в змозі.

Та дні за днями пролітають,
Я забуваю твої очі.
Серця сполохані страждають.
Вони любити вже не хочуть

Крила

Хоч світ великий,
Мені в ньому тісно.
Життя чомусь складне,
А люди такі різні.
О Бже, дай же мені крила!
На них я землю облечу.
Як матиму ту волю й силу,
Я буду янголом літати досхочу

Залишу свою клітку, немов пташка
І облечу всі села та міста.
А в полі, де цвітуть ромашки,
Я залишу із крил пір’їнку неспроста.

Нехай знайде мою пір’їнку та людина,
Яка не може вільно по землі іти,
І стане крилами для неї та пір’їнка,
Щоб вільно небесами їй пливти...

Мой город

Я брожу по улицам одна,
В небе светит яркая луна,
Шепчется со звёздами она,
А я всё ещё одна, одна…

Я брожу по улицам одна,
Город уж пленила яркая весна,
В искрах золотых купаются дома.
Быстро пролетела скучная зима!

Возьму свою гитару я,
Ведь аккорды знаю я не зря.
Мой город, я играю для тебя!
Тебе желаю перевоплощения!!!

День рождения

Ну что ж, вот наступил и мой черёд.
Я праздную свой День рождения.
Хоть за окном зима, метель метёт.
Я ем клубничное варенье!

Сегодня я проснулась рано,
Не знаю, почему,… случайно.
Друзья пришли совсем нежданно,
Я стала взрослою... так странно!

Вот наступил и мой черёд!
И мне теперь уже шестнадцать!
Там за окном зима, метель метёт!
И детство начинает отдаляться…

***********************************

Антоненко Дарина    10-А

Одиночество

Одиночество – это всё , что есть,
И людей вокруг вроде бы не счесть,
Но ведь ты сама здесь в саду сидишь.
Никого с тобой – ты одна грустишь.
Упадёт листок, смотришь – старый клён.
Упадёт слеза, лист сожми в ладонь.
Сидя на скамье, отведёшь глаза,
Вытирая слёзы, смотришь в небеса.
И о чём то думая, не скрывая грусть
Ты пойдёшь вдоль парка, выбирая путь.
Неспеша пройдёшь ты мимо лип, берёз.
И о чём то думая, не скрывая слёз
Подойдёшь к обрыву, станешь на краю
И тихонько разожмёшь ты ладонь свою.
И раскрыв её ты посмотришь вниз –
И так тихо упадёт тот кленовый лист…

    Ленько Л. 10А

Як мало мені сонця –
Проміння золотого.
Як мало мені неба –
Далекого, чужого.
Як мало мені моря
І хвиль зелено-синіх.
Як мало мені щастя
Життя дало донині.
Воно сплива поволі,
Але я дуже вдячна,
Що доля в подарунок
Дала мені достатньо.
Тепер мені доволі
І сонця золотого,
І неба, хоч чужого,
І хвиль зелено-синіх.
Бо поруч ті зі мною,
В час так швидко плине.
*********************************

Маковій Н. 11-Б

Що далі від людей – то краще пізнаю ...себе
Я повністю пізнать не зможу.
Я десь на краєчку свідомості побачу все...
Але відразу ж і забуду,
Бо я не хочу знать того,
Що хочуть всі.

Що далі від Землі – то більше бачу світла.
Воно мене манить,
Але наблизитись не можу – воно пече.
А серце так болить...
Не підпускаю я чужих,
Хоча сама чужа...
Можливо, не лише для нього.
*****************************************

Ворчак Ю. 11-А

Випускники
Ми чекали з нетерпінням,
Коли настане довгожданий час,
Прилине пора цвітіння –
Останній дзвоник пролуна для нас.
Безліч раз ми уявляли
І сукні, й вальс, і сльози матерів.
Як нас усі поздоровляють,
А в синє небо кулька відлетить.
Тепер випускники – ми вже не діти.
І мусимо ми школу залишать.
І наче б, треба нам радіти,
Та смуток свій не можем приховать.
Бо треба з друзями прощатись,
З книжками, музикою і піснями.
Тепер не хочеться сміятись.
І очі сині вже бринять сльозами.

Однокласснице
Этот год закончился – как жаль!
Его нельзя уже вернуть.
И лишь придёт нежданная печаль,
И наши снимки ты захочешь пролистнуть.

И на друзей своих с любовью ты посмотришь.
Ведь все обиды уж давно тобой забылись.
Быть может и меня ты тоже вспомнишь,
Не зря же столько вместе мы учились!
И я , конечно, вспомню про тебя,
И может, погрущу совсем немного.
А может, и всплакну – ты знаешь и сама,
Что потеряли времени мы очень много.
Но тебя я не забуду, не грусти.
Ведь ты как прежде – лучшая подруга.
Ты жди и верь: на жизненном пути
Не потерять сумеем мы друг друга

Наше соцопитування.

В опитуванні брали участь старшокласники нашої гімназії
1.Ваше ставлення до ЗНО.
                   а)абсолютно негативне-17 голосів
                   б)позитивне-26 голосів
                   в)я не переймаюсь-17 голосів
                   г)власний варіант - гарна ідея , але невдале втілення в життя;не впевнена в своїх силах, але ідея гарна;добре, що відмінили екзамени, але здавати тести важко;тести легше;хвилююсь.
2.Чи визначилися ви з навчальним закладом?
                  а)так-15 голосів
                  б)ні-15 голосів
                  в)я цим не переймаюся-23
                  г)нехай над цим думають батьки-1голос
3.Чи задоволені ви результатами навчання (оцінками)?
                  а)так (справедливо)-3 голоси
                  б)ні (несправедливо)-16 голосів
                  в)частково-24 голосів
                  г)я все виправлю-18 голосів
4.Як ви проводите вільний час?
                 а)в мене його немає-1 голос
                 б)спорт – це стиль життя-26 голосів
                 в)internet-23 голосів
                 г)читаю-11 голосів: фантастика;детективи;планова література
                 д)власний варіант-8 голосів: співаю пісні ;слухаю музику;вчу уроки;тренування;відпочиваю;розмовляю по телефону;гуляю.
5.Роль і місце учителя у вашому житті.
                 а)авторитет-14 голоси
                 б)прислухаюся частково-29 голосів
                 в)ігнорую-1 голос
                 г)я сам для себе вчитель-4
6.Роль і місце батьків у вашому житті.
                а)авторитет-11 голосів
                б)мої друзі-11 голосів
                в)частково прислухаюся-20 голосів
                г)ігнорую-1 голос
                д)власний варіант
7.Чи маєте ви справжнього друга?
                а)так14 голосів
                б)ні-2 голоси
                в)а хто це-2
                г)їх багато-25 голосів
                д)власний варіант-3 голоси: є , але час покаже чи справжні;маю двох.
8.Чи відносите ви себе до якоїсь субкультури?
             а)так-1 голос
                 б)ні-19 голосів
                 в)ваш варіант -у мене є серйозніші справи;не зовсім.
9.Ваш стиль музики, чому?
Рок-3 голоси; залежить від настрою-2 голоси; класика-2 голоси; всю-11 голосів; драм-4 голоси; електро ,хаус ,поп ,клубну ,техно ,реп ,R’n’B - по 1 голосу
10.На кого з великих ви хотіли б бути схожим. Чому?
В.Зеленський, Роксолана, Катерина ĪĪ-2 голоси,Путін, Ейнштейн, Анна Ахматова, на видатного лікаря, Леся Українка, Біл Гейтс-2 голоси , Кетрін Зета-Джонс, Жанна Д’арк.
11.Хто з учителів вам запам’ятався найбільше і через що?
Бут О.О.(6 голосів)-дала можливість проявити себе як режисера і композитора;за гумор; розумна, дала багато уроків життя; з нею можна посміятись; змінила погляди на деякі речі; за гарне ставлення до дітей.
Горошко Е.Е.(5 голосів)-цікава,не така ,як усі інші; має духовне прагнення змінити на краще того,хто не хоче мінятися; уроки з нею –це комедія.
Красновид І.Г.(2 голоси)-розумна, проводить цікаві уроки.
Німець А.П.(2 голоси)-за фразу :”Хлопці,усе буде!”;уроки з ними-це комедія.
Заєць С.В.(2 голоси)-бо вміє всіх контролювати і наставляти на правильний шлях,якщо хтось з нього збився; гарний класний керівник.
Шукай Л.П.( 2 голоси)- наводить приклади з життя.
Дєдух В.В.(2 голоси)- «найкращий учитель»; ненавидить групу біологів)))).
Довгопол - міг завжди виручити і допомогти
Глюк Г.В., Гарбуз А.В., Гайдадіна О.І.
12.Що таке щастя?
Емоційний стан людини ,коли всі навколо і вона відчувають себе щасливими; можливість досягнути мети , здійснити плани; відчуття, яке не кожна людина може відчути; це коли у тебе усе в порядку(2 голоси); кохання, здоров’я ,гроші; найдорожче, що має людина; це якщо з тобою все гаразд: ти бачиш , чуєш, маєш сім’ю і дах над головою; коли мрії збуваються; хотіти те, що маєш , а не мати те , що хочеш; гарне самопочуття; щастя-ваші уроки; коли людина почувається чудово і в неї немає сумнівів; коли навколо багато людей, що тебе люблять; забезпечити своє майбутнє; стати верховним правителем Землі; коли у тебе є все; хороше здоров’я, гарно оплачувана робота.