Літературна студія

Объявление

Информация о пользователе

Привет, Гость! Войдите или зарегистрируйтесь.


Вы здесь » Літературна студія » наша творчість » Чи бажаєте ви друкуватися у нашій шкільній газеті?


Чи бажаєте ви друкуватися у нашій шкільній газеті?

Сообщений 1 страница 17 из 17

1

Розміщуємо тут свої твори для друку:)

2

Найближчим часом викладу готові твори, дозволу лише запитаюся))

Виникла пропозиція провести соцопитування серед старшокласників... Які б ви хотіли поставити питання вашим ровесникам, висловлюйте пропозиції. Дякую! :flag:

3

На мою думку, потріно проветси опитування щодо ставлення учнів до ЗНО! Можливо, першими думками буде: потрібно відмінити тестування...  це все якось по-дитячому, чи не так? Потрібно справді віднестись до цього серйозно і, ядмаю, що в учнів є багато думок щодо вступу до ВУЗів та випуску зі школи... Ми все-таки вже дорослі люди і до актуальних проблем можемо шукати вихід самостійно!Я думаю, що зі мною баато-хто з учнів погодяться! А ти, хто скаже: та навіщо ті тестування, хай запишуть і так всіх до ВУЗів,- відповім: ПОРА ДОРОСЛІШАТИ І РЕАЛЬНО ДИВИТИСЯ НА ПРОБЛЕМИ, ЯКІ ПОТРІБНО ВИРІШИТИ!Дякую.

4

До того ж, серед учителів опитування щодо тестування було проведено.. цікаво було б порівняти!

5

Соц. опитування
1.Ваше ставлення до ЗНО.
                   а)абсолютно негативне
                   б)позитивне
                   в)я не переймаюсь
                   г)власний варіант
2.Чи визначилися ви з навчальним закладом?
                  а)так
                  б)ні
                  в)я цим не переймаюся
                  г)нехай над цим думають батьки
3.Чи задоволені ви результатами навчання (оцінками)?
                  а)так (справедливо)
                  б)ні (несправедливо)
                  в)частково
                  г)я все виправлю
4.Як ви проводите вільний час?
                 а)в мене його немає
                 б)спорт – це стиль життя
                 в)internet
                 г)читаю
                 д)власний варіант
5.Роль і місце учителя у вашому житті.
                 а)авторитет
                 б)прислухаюся частково
                 в)ігнорую
                 г)я сам для себе вчитель
6.Роль і місце батьків у вашому житті.
                а)авторитет
                б)мої друзі
                в)частково прислухаюся
                г)ігнорую
                д)власний варіант
7.Чи маєте ви справжнього друга?
                а)так
                б)ні
                в)а хто це
                г)їх багато
                д)власний варіант
8.Чи відносите ви себе до якоїсь субкультури?
             а)так
                 б)ні
                 в)ваш варіант
9.Ваш стиль музики, чому?
10.На кого з великих ви хотіли б бути схожим.Чому?
11.Хто з учителів вам запам’ятався найбільше і через що?
12.Що таке щастя?

6

Сподіваюсь вам сподобається пробний варіант соц. опитування нашої літературної студії!!!! :cool:  :yep:

7

відповіді тут, на форумі залишати?

8

Так , можна залишати тут!! :yep:

9

тоді так:
1)г... вважаю, вона потрібна, але ще з овсім не допрацьована
2)а
3)в
4)г
5)б
6)а і б
7)а
8)б
9) такого просто нема.... не слухаю якийсь певний стиль
10) мммм... дійчно цікаве питання.. Відповім - Клеопатра... Її велична постать хвилює і зачаровує... Завжди дивувала її можливість так вишукано та безжалісно гратися людськими долями
11) Це без сумнівів Бут Олена Олександрівна та Красновид Інна Григорівна.) Дякую їм обом за привиту любов до їхнього предмету) Саме такі вчителі і роблять з нас людей
12)знову..... ось невеличке есе у відповідь
Але, зрештою, що таке щастя?

Це любов, відповідають нам. Але ж любов не приносить і ніколи не приносила щастя. Радше навпаки, це завжди тривога, це – поле битви, багато безсонних очей, коли ми запитуємо себе, чи правильно ми поводимося. Справжня любов утворюється з екстазу й агонії.

Тоді, може, щастя – це мир? Мир? Якщо ми подивимося на Природу, то вона ніколи не перебуває в мирі. Зима воює з літом, сонце й місяць ніколи не зустрічаються, тигр ганяється за людиною, яка боїться собаки, який ганяється за котом, який ганяється за мишею, яка може налякати людину.

Кажуть, ніби гроші приносять щастя. Припустімо: тоді всі люди, які мають досить грошей для того, щоб підтримувати найвищий рівень життя, могли б не працювати. Але вони трудяться й далі, ще більше збуджені, ніж раніш, так ніби бояться усе втратити. Гроші приносять більше грошей – це правда. Бідність може принести нещастя, але зворотне твердження не відповідає істині.

10

1.Позитивне
2.Майже визначився
3.частково, але я все виправлю)))
4.д - по-різному: і спорт, і книги, і інет, і фільми, і просто спілкування з- іншими.
5.б, тобто присслухаюся, але свою голову на плечах також маю... у всякому разі стараюся мати)))
6.д - батьки і є батьки. Вони найблизкіші люди у житті.І   порадити можуть, і настанову дати, і допомогти, і ЗРОЗУМІТИ!
7.а - так
8.б-ні
9. слухаю різну музику...
10. У мене нема конкретного персонажу... Взагалі по життю дивлюся на тата та дідуся! Вони для мене є взірцями у деякому сенсі. а в іншому сенсі так: за фізичною силою на Геракла, за харизмою на Хмельницького та Сталіна(хоч він і суперечлива постать по відношенню до нашої держави, тим не менше, він був справді харизматичним, оскільки вся країна на нього молилася), за спритністю на наших козаків-запорожців, за мудрістю на Арістотеля!
11.Олена Олександрівна! вражає обсяг знань... стільки може розповісти... на уроці іноді заслуховуєшся... Та і взагалі позитивна така завжди))). Олена Іванівна Лемешовець. Таких нажаханих очей у своїх однокласниців я ще на жодному уроці не бачив, тільки на математиці, коли вона у нас викладала...гм... взагалі кожний вчитель запам'ятовується... у кожного є щось своє.... ось зараз як подумаю, дак можу про кожного вчителя написати...
12. Щастя - це стан душі, який людина не здатна пояснити, тому що це особисте відчуття.Коли позитивні емоції виходять за межі "серця". тоді це і є щастя.

11

1. г - активно працюю на результат
2. б
3. а
4. б
5. б - кожен вчительмає свою точку зору, а я вирішую прийнятна вона мені чи ні
6. а - бо мають великий життевий досвід
7. в
8. а
9. Вираженого стилю не маю, бо полюбляю все потроху. Приорітетом мого вибору являється наявність цікавого тексту, насиченої мелодії та яскраві враження від неї. Це ти розумієш коли бачиш перед собою картинку, котра постає в період прослухування. Стан нормальний! не обкурений!)))
10. В принципі я хочу бути таким яким є, але дійсно людиною-пріоритетом для мене являється Сковорода. він такі ж життеві позиції як і я. І Че Гевара також є вагомою постаттю для мене.
11. Як мене дістали вже вчителя скоріше канікули ну їх скільки можна? Одні завдання! Мене врятують тільки дівчата з пишними очима і м"якою п"ятою. РЯтуйте!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! А в принципі нічого так, можна вчитися правда інколи заплющуючи очі на деякі їхні безглузді витівки! І головне з цього НЕ  РЖАТЬ, БО ПРИБЮТЬ!
12. Певна реакція в організмі людини, яка виникає в період задоволення матерьальних та не матерьальниз потреб людини, наступає після єйфорії, що була викликана певними подіями чи діями! Проявляється воно в різних станах, тому точної відповіді на питання "щастя" дати неможливо, нажаль, а так потрібно(

12

Maxer написал(а):

людиною-пріоритетом для мене являється Сковорода. він такі ж життеві позиції як і я

Яких саме позицій Сковороди ви притримуєтесь??? Чому??? Які твори Сковороди вас переконали притримуватися саме таких позицій?Дякую.

13

Щодо Сковороди шановний Dwyane то я не полюю на його твори, не роблю з цього пафосу, що начебто читав їх. Я просто сприймаю світ так як описує ця людина у своїх філосовських роботах. "Світ ловив мене та не спіймав!"-це і є позиція! Я ніколи не буду належати світу ким би не був, навпаки, світ буде належати мені. Переживання певною мірою формують світогляд творця але самосвідомість виховується з малечку і вона виказує всю не ординарність не нормативність людини по відношенню до суспільства та тих хто вважає що їхня думка є правильною!
Тоді моя черга ставити питання:
1. Що викликало ваш інтерес шановний до моїх слів
2. ти писав,-

Dwyane написал(а):

У мене нема конкретного персонажу... Взагалі по життю дивлюся на тата та дідуся! Вони для мене є взірцями у деякому сенсі. а в іншому сенсі так: за фізичною силою на Геракла, за харизмою на Хмельницького та Сталіна(хоч він і суперечлива постать по відношенню до нашої держави, тим не менше, він був справді харизматичним, оскільки вся країна на нього молилася), за спритністю на наших козаків-запорожців, за мудрістю на Арістотеля!

а самого себе не бажаєш виховати? бо рівняння на когось розслабляє!
3. І останне кожен вчитель має щось негатвне та щось позитивне! тещо запам'ятовується і те, що згадувати не хотілося б, тобто певна грань котра розділяє різну кількість хорошого та поганого як на нашу думку. Питання - Чому цієї грані ти не бачиш, судя по твоїм записам?

14

Maxer написал(а):

я не полюю на його твори, не роблю з цього пафосу, що начебто читав їх. Я просто сприймаю світ так як описує ця людина у своїх філосовських роботах

Вибачте! а як можна судити про життєві позиції і принципи Сковороди, не читаючи його творів! Я не вважаю, що напис на його могилі вичерпно характеризує його позиції...
Світ - ловив мене та не спіймав!!! фраза не була сказана, якби він не подорожував, а, як відомо, він був мандрівним філософом... я некажу, що це тільки від цього, але його подорожі також вкладаються у загальний зміст...

Maxer написал(а):

Я ніколи не буду належати світу ким би не був, навпаки, світ буде належати мені.

Ваааа!! Чи не здається вам, що це надто само впевнено, іноді треба присісти, щоб вище стрибнути....

Maxer написал(а):

не ординарність не нормативність людини по відношенню до суспільства

Вибачте, це ви зараз про кого кажете??? одна людина по відношенню до суспільства...

Maxer написал(а):

1. Що викликало ваш інтерес шановний до моїх слів

інтерес той самий, що і у вас, коли ви спілкуєтеся на даному форумі.

Maxer написал(а):

а самого себе не бажаєш виховати? бо рівняння на когось розслабляє!

А може навпаки? коли ти завжди на когось рівняєшься, на когось - кращого за тебе, коли прагнеш до ще більшого удосконалення... чи це розслабляє... на мою думку розслабляє інше... щось на зразок: "О! я найкращий! навіщо мені до чогось прагнути, я ж найкращий" - ось це розслабляє!

Maxer написал(а):

І останне кожен вчитель має щось негативне та щось позитивне! тещо запам'ятовується і те, що згадувати не хотілося б, тобто певна грань котра розділяє різну кількість хорошого та поганого як на нашу думку. Питання - Чому цієї грані ти не бачиш, судя по твоїм записам?

Прошу звернути вашу увагу, що питання стояло: Хто з учителів вам запам’ятався найбільше і через що?
Я просто уважно прочитав запитання і відповів на нього!І взагалі, хто сказав, що я написав негативне??? Як ви вже сказали, можна знайти як позитив, так і негатив... тому зараз це несуттєво з'ясовувати....адже у кожного вичтеля  є свої методи роботи, а вних є плюси і мінуси... Точно так же, як наприклад, форми політичного режиму держави: демократія, тоталітаризм, авторитаризм, диктатура, расизм і т.д. У кожному є свої плюси і мінуси!
До речі, про грані...Дивно читати висловлювання про грані від людини, яка не належить світові і ну буде нікому належати... Ви можете мені заперечити, але обгрунтуйте свою думку і я з задоволенням її прочитаю...Дякую.

15

Dwyane написал(а):

Вибачте! а як можна судити про життєві позиції і принципи Сковороди, не читаючи його творів! Я не вважаю, що напис на його могилі вичерпно характеризує його позиції...

Як полюбляє казати Олена Олександрівна,-"Бог вибачить!" Турбує інше! Ви мабуть забули, що Сковорода займався науковою діяльністю, котра йде від його навчання в університеті і до самої смерті. І помер він філософськи, дай Боже нам всім так!

Dwyane написал(а):

Ваааа!! Чи не здається вам, що це надто само впевнено, іноді треба присісти, щоб вище стрибнути....

Дивись щоб коли присідав не всрався від перенапрягу! І це мій моральний принцип якщо він не відповідає твоєму то не потрібно так реагувати. А життя дивна штука і не зробивши чогось,згодом, будеш жалкувати про те, що не зробив!

Dwyane написал(а):

Вибачте, це ви зараз про кого кажете??? одна людина по відношенню до суспільства...

Я кажу про злам суспільних стереотипів людиною, в данному випадку Сковородою, та наслідки котрі воно приносить!

Dwyane написал(а):

інтерес той самий, що і у вас, коли ви спілкуєтеся на даному форумі.

МИ індивіди у кожного свої думки, тому ми з вами ніяк думками збігатись не можемо! чи не так?

Dwyane написал(а):

А може навпаки? коли ти завжди на когось рівняєшься, на когось - кращого за тебе, коли прагнеш до ще більшого удосконалення... чи це розслабляє... на мою думку розслабляє інше... щось на зразок: "О! я найкращий! навіщо мені до чогось прагнути, я ж найкращий" - ось це розслабляє!

Отже є причини так стверджувати. В принципі тут я з вами згоден, але постійний рух удосконалює тебе самого. Тоді як бути коли твій персонаж вже не рухається у своєму розвитку, банально, і собою хочеться побути!

Dwyane написал(а):

Прошу звернути вашу увагу, що питання стояло: Хто з учителів вам запам’ятався найбільше і через що?Я просто уважно прочитав запитання і відповів на нього!І взагалі, хто сказав, що я написав негативне??? Як ви вже сказали, можна знайти як позитив, так і негатив... тому зараз це несуттєво з'ясовувати....адже у кожного вичтеля  є свої методи роботи, а вних є плюси і мінуси... Точно так же, як наприклад, форми політичного режиму держави: демократія, тоталітаризм, авторитаризм, диктатура, расизм і т.д. У кожному є свої плюси і мінуси!До речі, про грані...Дивно читати висловлювання про грані від людини, яка не належить світові і ну буде нікому належати... Ви можете мені заперечити, але обгрунтуйте свою думку і я з задоволенням її прочитаю...Дякую.

Звичайно обгрунтую. Дивно, чи то ви так запам'ятовуєте, чи просто несете безмежний позитив котрий так і всомктується вами від кожног вчителя і все погане ви не пам'ятаєте? Сумніваюсь. А чому саме методи роботи, крилаті фрази, виступи, дії, події спроваковані вчителями - це першочергова задумка питання, доречі, я розумію, що у кожного своє поняття і я його поважаю.

16

Maxer
Dwyane
Гарячі які в нас хлопці... :crazy:

17

Так хто навчив дискусії!
Це так забавка на ніч!
краще так гаряче спілкуватись на форумі і шось робити чим просто сидіти і ВТИКАТЬ!


Вы здесь » Літературна студія » наша творчість » Чи бажаєте ви друкуватися у нашій шкільній газеті?


Литературная студия
администрация: Фасильда, silentium, Махеr, Dwyane Свобода выражается в творчестве (Сергей Николаевич Булгаков)
Літературна студія